GL'abbigliamento ym hè diventatu una nova moda è una tendenza simbolica in a nostra vita muderna. A moda hè nata da una semplice idea di "Tutti volenu un corpu perfettu". Tuttavia, u multiculturalismu hà generatu enormi richieste di vestiti, ciò chì face un grande cambiamentu à i nostri vestiti sportivi d'oghje. E nuove idee di "adatta à tutti" anu ancu generatu abbundanza di vestiti in i nostri sporti chì si portanu rapidamente è al di là di a nostra imaginazione. Eppuru, pudete esse più curiosi di sapè cum'è si presentanu i vestiti sportivi.
Quandu hè statu inventatu ?
Iin u 19 precedentethIn u seculu XIX, i vestiti sportivi, chjamati ancu vestiti attivu, eranu adatti à i sviluppi in l'attività femminili cum'è u bagnu o u ciclismu precoce, chì richiedevanu gonne più corte, mutandine è altri vestiti specifichi per permette a mobilità. U primu chì si specializò in vestiti sportivi hè statu un designer di vestiti chjamatu John Redfern. In l'anni 1870, hà cuminciatu à cuncepisce vestiti fatti à misura per e donne chì cavalcavanu, ghjucavanu à tennis, andavanu in yacht è praticavanu u tiru à l'arcu. Ancu à a fine di u XIXthseculu, sti vestiti, chì esistìanu nantu à i vestiti maschili, cuminciaru à esse aduprati in u guardaroba di e donne chì travagliavanu.
Evoluzione di l'abbigliamento sportivu
DDurante a Rivuluzione Industriale (circa 1760-1860), più persone chì anu luttatu per i diritti di e libertà di i travagliadori anu trovu chì u tempu liberu era solu un vestitu di lussu per e classi nobili. È più tardi, à a mità di l'anni 1920, e donne anu cuminciatu à fucalizza si nantu à u vestitu invece di assecondà l'ammirazione di l'omi. I stilisti di moda più famosi chì li rapprisentavanu anu cuminciatu à aghjunghje più caratteristiche nantu à vestiti larghi, comodi è simplici per fà chì e persone si movessinu facilmente. Eppuru, i vestiti servianu solu per e classi nobili in a prima metà di u XXu seculu.
TA tendenza di l'abbigliamento sportivu casuale hè cambiata più rapidamente quandu tutta a sucietà hà passatu per a Seconda Guerra Mundiale è a Rivuluzione Industriale. L'ondata calda di l'innuvazioni in l'abbigliamento sportivu hà cuminciatu in America, induve l'ecunumia s'era sviluppata rapidamente è e persone cù l'idea di circà l'uguaglianza, a libertà è a cunvenienza. I disinni chjave prudutti da a nova generazione di stilisti americani. Per esempiu, Claire McCardell, una famosa stilista di vestiti sportivi, hà guidatu quì un gruppu di cinque pezzi di jersey di lana da u 1934. Hà ancu travagliatu per costumi da bagno, vestiti da football è hà fattu una grande invenzione in calzature. Dopu a Seconda Guerra Mundiale, i stilisti anu cuntinuatu à sviluppà u tema di l'abbigliamento sportivu accessibile, praticu è innovativu, cuncentratu nantu à a vestibilità invece di l'elementi di moda. A stilista di costumi, Bonnie Cashin, chì era cunsiderata una di e più influenti stiliste americane di vestiti sportivi, hà cuminciatu à pruduce vestiti prêt-à-porter in u 1949. Inseme cù i numerosi altri stilisti, cù u sviluppu di tecniche di macchine per a produzzione di vestiti, vestiti, cappotti è vestiti faciuli da purtà chì pussedenu una bona ritenzione di a forma sò diventati un look americanu chjave in l'anni 1960 è 70.
TI vestiti sportivi si sò sviluppati cù l'esigenze è a cultura di tutta a sucietà. Guidati da a cultura Hip-hop, da u 2000 à oghje, e tute sportive, i felpe cù cappucciu è i pantaloni di yoga sò diventati a prima scelta di parechje persone per l'usu cutidianu.
Abbigliamento sportivu oghje è futuru
FDa un piacè chì offre solu à a classa nobile à un tipu d'abbigliamento cutidianu oghje, l'abbigliamento sportivu rapprisenta u modu di vita di e persone è e culture umane. L'abbigliamento sportivu oghje hè statu divisu in parechji stili diversi inseme cù i desideri di e persone in varie attività. Ma tuttu u mercatu si concentra sempre principalmente nantu à u cunfortu, a prufessionalità è a praticità. Ci sò più marche chì si uniscenu à i ghjochi per circà più innovazioni è pussibilità, cum'è Lululemon, Gymshark, Alo yoga è cusì. I cambiamenti venenu cù e tecniche di pruduzzione di vestiti è l'aghjurnamentu di i tessuti.
Aancu s'èArabellacuntinueghja à avanzà cù i passi di u mercatu di l'abbigliamento sportivu, simu sempre principianti è avemu bisognu di traccià l'evoluzione di l'abbigliamento di a ghjente. Ùn simu micca solu un fabricatore di vestiti, ma parlemu ancu di i bisogni di a ghjente.
Cuntattateci sè vulete sapè di più↓:
www. arabellaclothing.com
info@arabellaclothing.com
Data di publicazione: 18 di maghju 2023