Gym wear hè diventatu una nova moda è tendenza simbolica in a nostra vita muderna. A moda hè nata da una idea simplice di "Tutti volenu un corpu perfettu". In ogni casu, u multiculturalismu hà generatu richieste massive di vistimenti, chì face un cambiamentu enormu à a nostra robba sportiva oghje. L'idee novi di "adattà à tutti" anu ancu generatu abbundanti vistimenti in i nostri sporti chì portanu rapidamente è oltre a nostra imaginazione. Eppuru, pudete esse più curiosu di ciò chì pare u sportu.
Quandu hè statu inventatu ?
In u primu 19th-seculu, sportswear, chì chjamava ancu activewear, hè stata attente à l'evoluzione in l'attività di e femine, cum'è u bagnu precoce o u ciclistu, chì dumanda faldidi più corti, bloomers, è altri vistimenti specifichi per attivà a mobilità. U primu chì hè specializatu in vestiti sportivi era un designer di vestiti chjamatu John Redfern. In l'anni 1870, hà cuminciatu à disignà e donne vestiti su misura per e donne chì cavalcavanu, ghjucavanu à tennis, andavanu in yacht è facianu tir à l'arcu. Ancu à a fine di u 19thseculu, sti vistimenti, chì esistevanu nantu à u menswear, cuminciaru à passà à u vestitori di a donna di travagliu.
Evoluzione di l'abbigliamento sportivo
DUring a Rivuluzione Industriale (c.1760-1860), più persone chì si battevanu per i diritti di e libertà di i travagliadori, truvaru l'oziu era solu un vestitu di lussu à e classi nubiltà. È più tardi à a mità di l'anni 1920, e donne cuminciaru à fucalizza nantu à u vestitu invece di pandering à l'ammirazione di l'omi. I più famosi diseggiani di moda chì li rapprisentanu, cuminciaru à aghjunghje più caratteristiche nantu à i vestiti sbulicati, comodi è simplici per fà a ghjente faciule di spustà. Eppuru, i vestiti servivanu solu per i classi nobili in a prima mità di u XXu seculu.
TA tendenza di l'abbigliamento casual casuale hà cambiatu più veloce quandu tutta a sucità avia passatu a seconda guerra mundiale è a Rivuluzione Industriale. U caldu di l'innuvazioni in i vestiti sportivi hà iniziatu in l'America, induve l'ecunumia s'era sviluppata rapidamente è e persone cun l'idea di circà l'ugualità, a libertà è a cunvenzione. I disinni chjave pruduciuti da a nova generazione di diseggiani americani. Per esempiu, Claire McCardell, un famosu disegnatore di sportswear, guidà quì gruppu di cinque pezzi di jersey di lana da u 1934. Hà travagliatu ancu per swimsuits, vestiti di football è hà fattu una grande invenzione in calzature. Dopu à a Siconda Guerra Munniali, i diseggiani cuntinuavanu à sviluppà u tema di u sportu prezzu, praticu è innovativu, focu annantu à a wearability invece di elementi di moda. U costumista, Bonnie Cashin, chì hà cunsideratu unu di i diseggiani sportivi americani più influenti, hà cuminciatu à pruduce vestiti pronti in u 1949. Inseme cù i tanti altri diseggiani, cù u sviluppu di e tecniche di machini chì pruducenu vestiti, faciuli à fà. purtassi vestiti, cappotti è vestiti chì pussede una bona conservazione di a forma diventanu un aspettu americanu chjave in l'anni 1960 è 70.
Tu sportu hà sviluppatu cù e dumande è a cultura di a sucietà sana. Conduttu da a cultura di l'Hip-hop, in u 2000 finu à l'oghje, i pantaloni, felpe, pantaloni di yoga, sò diventati a prima scelta di l'usu ogni ghjornu di parechje persone.
Sportswear in Today & Future
FRom un divertimentu offre solu à a classe nobile à un tipu di vestiti di ogni ghjornu oghje, i vestiti sportivi rapprisentanu u stilu di vita di e persone è e culture umane. L'abbigliamento sportivo oghje hè statu divisu in parechje stili diffirenti cù i desideri di e persone in diverse attività. Ma tuttu u mercatu hè sempre cuncentratu principalmente nantu à a comodità, a professione è a praticità. Ci sò più marche chì si uniscenu in i ghjoculi per circà più innovazioni è pussibulità di questu, cum'è Lululemon, Gymshark, Alo yoga è cusì. I cambiamenti venenu cù e tecniche di pruduzzione di vestiti è l'aghjurnamentu di i tessuti.
AbenchèArabellacuntinueghja a muvimenti cù i passi di u mercatu di sportswear, avemu sempre un studiente è avemu bisognu di traccia l'evoluzione di i vestiti di e persone. Ùn simu micca solu un fabricatore di vestiti, ma ancu parlemu di i bisogni di e persone.
Cuntattateci se vulete sapè di più↓:
www. arabellaclothing.com
info@arabellaclothing.com
Tempu di Post: 18-May-2023