TL'industria di a moda pare avè avutu un grande cambiamentu in l'ultimi anni dopu à a pandemia catastrofica. Unu di i segni si vede nantu à l'ultime cullezzione publicate daDior, AlfaèFendinantu à e passerelle di Menswear AW23. U tonu di culore ch'elli anu sceltu hè diventatu più neutru è più calmu, ancu più elementi di a natura sò stati rimescolati in i disinni di vestiti, chì si adatta à l'approcciu più lentu di i cunsumatori à purtà.

U Cuncettu di a Natura: Tema Centratu nantu à l'Anima
Ain realtà, u sviluppu hà mostratu i so segni prima. U 16 di marzuthPantone, l'autorità mundiale di i culori, hà appena allargatu a so Guida SkinTone cù 138 nuove tonalità supplementari, per aiutà i stilisti di moda à esplorà u cuncettu di "ogni tonalità di pelle imaginabile", postu chì più marche di moda sò diventate avà più inclusive per risponde à l'idea di a ghjente di accettà i so corpi, e so pelli, tuttu ciò chì sò nati in modu naturale. Per esempiu,SCREMA, una marca famosa creata da Kim Kardashian in u 2019, chì vende biancheria intima femminile, loungewear è shapewear, cresce avà rapidamente è hà una grande quantità di fan chì sò stati attratti da u so cuncettu di multiplicità è fiducia in sè stessi di i corpi femminili. A maiò parte di i so prudutti sò basati nantu à culori di a pelle. Micheal Fisher, vicepresidente è direttore creativo di l'abbigliamento maschile in Fashion Snoops, a spiega cusì: "Entremu in un risvegliu di massa radicatu in a maturità di l'umanità è in a scuperta di l'anima".


Kim Kardashian cù i so prudutti in Vogue
A sustenibilità è l'ambiente attraenu più attenzioni
TA so rinnuvata cunnessione cù a natura è l'enfasi nantu à a sustenibilità si ponu osservà micca solu in l'industria di a moda, ma ancu in tutta l'industria di l'abbigliamento stessa. Dopu avè patitu da a catastrofica malattia covid, a ghjente hè diventata più calma in u cunsumu di vestiti è hà prestatu più attenzione à i cambiamenti ambientali. Genera una manata di marche di vestiti chì anu rottu i mudelli di moda cunvinziunali è cuntinueghja à publicà cullezzione senza stagione è senza tempu, cum'èAsket, una marca di vestiti creata in u 2015, si cuncentra nantu à a publicazione di strati di basa è essenziali per e persone chì anu veramente bisognu per l'usu cutidianu è sò riturnabili in ogni mumentu, per sbarrazzassi di a sovrapproduzione è di e scorte inutili, chì hè un prublema cumunu in l'industria di u vestitu. Inoltre, più marche di vestiti cercanu avà fonti di riciclaggio di tessuti secondu l'ordini chì avemu appena ricevutu.


U situ ufficiale di Asket
Cumu anderà ?
SU portu, cum'è una parte di l'abbigliamento, ùn solu evolve in stile, ma cuntribuisce ancu à un avvene megliu è più cusciente. Ci sò più marche cum'è Skims è Asket chì stanu aprendu a strada per circà un approcciu più attentivu è rispunsevule. Abbracciendu queste tendenze, Arabella seguirà queste scelte di moda chì si allineanu cù i bisogni reali è prumove a sustenibilità cun voi.
Cuntattateci sè vulete sapè di più.
www. arabellaclothing.com
info@arabellaclothing.com
Data di publicazione: 07 di ghjugnu 2023