Felice ghjornu di Thanksgiving! - A storia di una cliente da Arabella

Heiu! Hè u ghjornu di Thanksgiving!

Arabella vole mustrà a nostra più grande gratitudine à tutti i membri di a nostra squadra, cumpresi u nostru persunale di vendita, a squadra di cuncepimentu, i membri di i nostri attelli, magazzinu, squadra di QC..., è ancu a nostra famiglia, amichi, è soprattuttu, per voi, i nostri clienti è amichi chì ci anu sceltu è chì si sò cuncintrati nantu à noi. Site sempre a prima ragione per noi di cuntinuà à esplorà è à andà avanti. Per celebrà stu ghjornu cun voi, vulemu sparte una storia di unu di i nostri clienti.

bannera di ringraziamentu

AÀ u principiu di quest'annu, quandu Arabella hà appena apertu u nostru secondu novu ufficiu è una nova squadra di vendita. Avemu ricevutu una dumanda da un cliente chì avia ancu iniziatu a so nova marca di vestiti da palestra in u Regnu Unitu. Era una nova sperienza per tramindui.

OU vostru cliente hè una persona coerente è creativa quandu si tratta di a so marca. Ci anu furnitu parechji disinni maravigliosi da a so squadra, chì ci hà permessu di avè più pussibilità di esplorà più dettagli nantu à i so prudutti. Benintesa, a cosa più impurtante ch'elli ci anu datu hè stata a so pacienza. Hè raru chì i nostri clienti denu à i novi membri a pussibilità d'imparà è di cresce.

HEppuru, e cose ùn sò andate bè à l'iniziu. Quandu si tratta di fà vestiti da zero, ci sò sempre parechji dettagli da cunfirmà, cum'è e palette di culori, i tessuti, l'elastici, i bordi, i loghi, e corde, i spilli, l'etichette di cura, i cartellini appesi..., ancu un picculu cambiamentu nantu à una cucitura pò fà una grande differenza. Avemu affruntatu parechje nuove sfide cù stu cliente è u prublema più grande era l'orariu è l'ora di a fabbrica per via di a stagione occupata. Inoltre, a nostra squadra di vendita era in viaghju d'affari, causendu un ligeru ritardu in l'inviu di campioni, chì li hà quasi delusi è ci hà fattu teme di perdeli.

NEppuru, u nostru cliente hà decisu di fidà si di noi torna, è avemu pigliatu u colpu per trattà u so casu in tempu. Dopu, tuttu hè andatu assai bè, una volta chì avemu chiaritu tutti i malintesi è li avemu offertu servizii megliu. I prudutti in massa sò stati cunsegnati in tempu. I nostri clienti anu urganizatu cù successu una sfilata di moda cù i prudutti. Anu spartutu e foto è i video cun noi. È simu stati prufundamente cummossi da u so cumpurtamentu generosu - hà donatu parte di i so rivenuti è vestiti da palestra à a cumunità di e persone cun disabilità, per fà li brillà nantu à u palcuscenicu cum'è qualsiasi altra persona.

OU vostru cliente hè diventatu ancu unu di i nostri amichi. Ghjustu a settimana scorsa, ci anu ancu aiutatu à cuncepisce un logò per a nostra cumpagnia. Avemu espressu a nostra gratitudine è ammirazione per a so squadra.

TA storia ùn hè micca unica - accade in u travagliu di tutti. Ma per Arabella, hè una storia piena di difficultà è di dolcezza, ma soprattuttu, di crescita. Storie cum'è questa accadenu in Arabella ogni ghjornu. Dunque questu hè ciò chì pruvemu à dì: apprezzemu queste storie inseme cun voi, chì hè u rigalu più preziosu chì ci avete datu, perchè ci avete sceltu da u principiu è avete decisu di cresce cun noi.

HFelice ghjornu di Thanksgiving à tè! Indipendentemente da induve vene, meriti sempre u nostru "ringraziamentu".

 

Sentitevi liberi di cuntattateci in ogni mumentu!

www.arabellaclothing.com

info@arabellaclothing.com


Data di publicazione: 24 di nuvembre di u 2023