L'Avventure è i Feedback di Arabella di ISPO Monaco (28-30 di nuvembre)

ISPO Monaco-Arabella

AA squadra di rabella hà appena finitu di participà à l'esposizione ISPO di Monaco trà u 28 è u 30 di nuvembre. Hè evidente chì l'esposizione hè assai megliu cà l'annu scorsu, senza cuntà e gioie è i cumplimenti chì avemu ricevutu da ogni cliente chì hè passatu per u nostru stand.

TA pandemia di 3 anni puderia riduce e nostre chance di esse prisenti. Ma ci hà ancu datu più tempu per amparà è cresce. Osemu dì chì ùn smettemu guasi mai di scopre ciò chì succede in l'industria di l'abbigliamento sportivo.

Un sguardu à l'ISPO di Monaco 2023

 

BPrima di principià, demu un'ochjata à i feedback di dati di l'ISPO di sta volta.

DDa u 28 à u 30 di nuvembre, ci eranu 2400 espositori chì anu assistitu à l'ISPO Monaco, un aumentu di circa 900 paragunatu à l'annu scorsu. Di questi, u 93% di l'espositori eranu stranieri. Tuttavia, si dice chì i sporti invernali tradiziunali sò spariti quest'annu, u sustitutu hè u sport à l'aria aperta, è si sò rivolti à sport senza stagione invece di fucalizza solu nantu à l'estate.

ARabella sente a tendenza - dopu a pandemia, a ghjente vole andà fora indipendentemente da u tempu, giacche à ventu, vestiti da escursionismo, giacche regolabili eranu e stelle sta volta - furnimu ancu stu tipu di vestiti in l'esposizione.

«A Regina di l'ISPO»

WAvemu riesciutu à attirà l'attenzione di a ghjente nantu à l'esposizione mustrendu e nostre decorazioni delicate è i prudutti eccezziunali, è avemu dimustratu chì Arabella ùn hà mai smessu di migliurà a nostra capacità di sviluppà è pruduce questi novi disinni di vestiti sportivi. Hè per quessa chì grazie à a persistenza è l'innuvazione di a nostra squadra, avemu fattu parechji accordi direttamente nantu à l'esposizione è avemu vintu più opportunità di collaborà cù e marche di vestiti sportivi più recenti.

Serà megliu dopu a pandemia ?

 

AIn fatti, a squadra di Arabella hà ancu nutatu chì i giganti cum'è Adidas, Nike, parenu ùn avè assistitu à l'ISPO di Monaco. Ùn ci hè dubbitu chì a pandemia ci hà purtatu una sfida è puderia avè bisognu di qualchì tempu per ricuperà. Arabella resterà pusitiva nantu à u sviluppu di sta industria, postu chì i nostri cunsumatori anu bisognu di vestiti chì li permettenu di cambià da u travagliu à l'aria aperta o in palestra, soprattuttu dopu avè attraversatu a pandemia. Flessibilità, sustenibilità è costu-efficace puderanu esse e parolle chjave è e bussole per l'industria di l'abbigliamento. Sicondu l'ultime nutizie di l'ISPO, pare chì l'abbigliamento sportivu mantenga sempre i so vantaghji chì puderanu risponde à e richieste di a ghjente trà diversi tipi di vestiti.

 

AIn ogni casu, Arabella hà cridutu chì simu sempre nantu à a bona direzzione in questu settore è disposti à sparte più storie di i nostri viaghji. Aspittemu cun impazienza di scuntrà vi à a prossima fiera.

 

Sentitevi liberi di cuntattateci in ogni mumentu!

www.arabellaclothing.com

info@arabellaclothing.com

 


Data di publicazione: 11 dicembre 2023