Oghje hè u 20 di ferraghju, u 9u ghjornu di u primu mese lunare, questu ghjornu hè unu di i festivali lunari tradiziunali chinesi. Hè l'anniversariu di u diu supremu di u celu, l'imperatore Jade. U Diu di u celu hè u diu supremu di i trè regni. Hè u Diu Supremu chì cumanda tutti i dii dentru è fora di i trè regni è tutti i spiriti in u mondu. Rapprisenta u celu supremu. In u tradiziunale tradiziunale populari di questu ghjornu, e donne spessu preparanu candele di fiori fragranti è ciotole vegetariane, chì sò posti in l'aria aperta à l'entrata di u cortile è u vicolo per adurà u celu è pricà per a benedizzione di u Diu, chì incarna u i boni auguri di i travagliadori chinesi per dissipà i spiriti maligni, evità disastri è pricà per benedizioni.
A squadra di Arabella torna in questu ghjornu. À 8 ore 08, cuminciamu à sparà i petardi. Benedizzione per un bonu principiu in questu annu.
A nostra cumpagnia prepara buste rosse per tutti i staffi. Ognunu era veramente apprezzatu.
U capu dà u bustu rossu à ognunu, è ognunu dice qualchi parolle di benedizzione per a cumpagnia.
Allora tutti avemu pigliatu ritratti inseme, tutti smie cù u bustu rossu in manu.
Dopu avè ricivutu i busti rossi, a nostra sucietà preparanu a pignatta calda per tutti i staffi. Tutti godite u bellu pranzu.
Grazie à tuttu u sustegnu di i clienti novi è vechji in l'ultimi anni, Hope in 2021, pudemu avanzà cun un livellu più altu cù i nostri clienti.
Tempu di Postu: Feb-20-2021