Arabella News | Più nantu à a Tendenza di Sportswear! Un sguardu di ISPO Munich durante u 3-5 dicembre per a squadra Arabella

coperta

Adopu àISPOin Munichchì appena finita u 5 di dicembre, a squadra di Arabella hè tornata in u nostru uffiziu cù assai ricordi di u spettaculu. Avemu scontru assai vechji è novi amichi, è più impurtante, avemu amparatu più chè mai.

 

Auna mostra di tendenza chì a maiò parte di e squadre di vestiti sportivi sognu di assistisce,ISPO Munichriunisce sempre i pionieri di l'industria di u sport, purtendu nutizie, ispirazioni è tendenze chì catturanu particularmente a nostra attenzione. Quist'annu, avemu esploratu più settori, cumpresi l'ozio di sport è l'esterno, i fori è i prudutti premiati ISPO. Una tendenza chjara hè emergente: a sustenibilità, a versatilità è i materiali naturali cum'è a lana merino cuntinueghjanu à guidà l'industria di l'abbigliamento sportivo. À u listessu tempu, paragunatu à i spettaculi precedenti chì avemu assistitu, avemu truvatu chì più startups di sportivi tendenu à offre un vestitu funzionale. Inoltre, a ghjente cerca più infurmazione nantu à i materiali naturali è bio-basati.

By videndu l'ultimi prudutti affissati àISPO, A nostra squadra era felice di sapè chì avemu sempre attentu à l'industria. Questa volta, avemu accadutu à disignà parechji novi campioni chì sò in linea cù a tendenza. Questu hè unu di i mutivi perchè avemu ricevutu tante visite è attinzioni da i clienti novi è vechji. Avemu ancu avutu una breve conversazione cù certi diseggiani.

EEccettu di chattà cù i nostri clienti, u nostru stand hà guadagnatu più attenzione per via di i nostri vestiti eccezziunali. Semu piacè di presentà vi cù e prime scelte cum'è seguente:

i vestiti di cumpressione di l'omi, le felpe con cappuccio in rilievo 3Dè i nostril'ultima capa di basa di lana merino

OUna di e cose chì simu più felici hè chì avemu invitatu parechji clienti à l'esposizione. Si ponenu cun noi è parlanu di più di l'affari. Avemu cunnosce diverse vite è passatempi in diversi paesi. Per a squadra Arabella, u sparte hè u più impurtante perchè benefiziu à tutti.

OA nostra squadra hà ancu avutu un bonu tempu in Munich. Era una cità tranquilla ma maravigliosa. L'ambiu di Natale l'impiava. Speremu chì forse pudemu ripiglià stu tour ancu cù i nostri clienti. Hè una bella fine cusì per u nostru 2024.

Ou vostru tour di ISPO Munich 2024 hè finitu, però, u nostru viaghju ùn hè micca. L'Arabella Team si prepara per a pianificazione di u nostru 2025, è credemu chì pudemu espansione e nostre prospettive è scuntràvi tutti l'annu prossimu!

 

Stammi sintonizzati è aghjurneremu più ultime nutizie è prudutti di l'industria per voi!

https://linktr.ee/arabellaclothing.com

info@arabellaclothing.com


Tempu di post: Dec-16-2024