Nutizie Arabella | Più infurmazione nantu à a tendenza di l'abbigliamento sportivu! Un sguardu à ISPO Monaco da u 3 à u 5 di dicembre per a squadra Arabella

cupertura

Adopu àISPOà Monaco di Bavierachì hè appena finitu u 5 di dicembre, a squadra di Arabella hè vultata in u nostru ufficiu cù assai belli ricordi di u spettaculu. Avemu scontru parechji vechji è novi amichi, è soprattuttu, avemu amparatu più chè mai.

 

Aun spettaculu di tendenza à u quale a maiò parte di e squadre di sport sognanu di participà,ISPO Monaco di Bavierariunisce sempre i pionieri di l'industria sportiva, purtenduci nutizie, ispirazione è tendenze chì attiranu in particulare a nostra attenzione. Quest'annu, avemu esploratu più settori, cumpresi u sport di divertimentu è l'attività all'aria aperta, fori è prudutti premiati da l'ISPO. Una tendenza chjara emerge: a sustenibilità, a versatilità è i materiali naturali cum'è a lana merino continuanu à guidà l'industria di l'abbigliamento sportivo. À u listessu tempu, paragunatu à e mostre precedenti à e quali avemu assistitu, avemu trovu chì più startup di abbigliamento sportivo tendenu à offre vestiti funzionali. Inoltre, a ghjente cerca più infurmazioni nantu à i materiali naturali è biobasati.

Bvedendu l'ultimi prudutti affissati àISPO, a nostra squadra era cuntenta di sapè chì simu sempre attenti à l'industria. Sta volta, avemu avutu a furtuna di cuncepisce qualchi novi campioni chì sò in linea cù a tendenza. Questa hè una di e ragioni per chì avemu ricevutu tante visite è attenzione da clienti novi è vechji. Avemu ancu avutu una breve conversazione cù alcuni designer.

EÀ parte di e chiacchiere cù i nostri clienti, u nostru stand hà suscitatu più attenzione per via di i nostri vestiti eccezziunali. Semu felici di prisentà vi e migliori scelte cum'è e seguenti:

i vestiti di compressione di l'omi, i felpe cù cappucciu in rilievu 3Dè u nostrul'ultima strata di basa di lana merino

OUna di e cose chì ci cuntentanu di più hè chì avemu invitatu parechji clienti à l'esposizione. Si pusanu cun noi è parlanu di più chè solu affari. Facemu cunniscenza di diverse vite è passatempi in diversi paesi. Per a squadra di Arabella, sparte hè a cosa più impurtante perchè benefica tutti.

OA nostra squadra hà ancu passatu un bellu tempu in Monaco. Era una cità tranquilla ma maravigliosa. L'atmosfera di Natale a riempiva. Speremu forse di pudè fà torna stu tour cù i nostri clienti. Hè una bella fine cusì per u nostru 2024.

OU nostru viaghju à ISPO Munich 2024 hè finitu, ma u nostru viaghju ùn hè micca finitu. A squadra Arabella si prepara à pianificà u nostru 2025, è pensemu chì pudemu allargà e nostre perspettive è scuntrà vi torna l'annu prossimu!

 

Restate sintonizzati è aghjurneremu più nutizie è prudutti di l'industria per voi!

https://linktr.ee/arabellaclothing.com

info@arabellaclothing.com


Data di publicazione: 16 dicembre 2024