FDa u 28 à u 30 d'aostu di u 2023, a squadra di Arabella, cumprese a nostra manager cummerciale Bella, era cusì entusiasta chì hà assistitu à l'Intertextile Expo 2023 in Shanghai. Dopu à 3 anni di pandemia, sta mostra si hè tenuta cù successu, è hè stata nunda di menu chè spettaculare. Hà attrattu numerose marche di vestiti, fornitori di tessuti è accessori cunnisciuti da i mercati naziunali è internaziunali. Passeghjendu per u locu, era evidente chì dopu à trè anni di gestione di a pandemia, parechje di e marche è fornitori chì cunnisciamu avianu subitu trasfurmazioni significative.
A sustenibilità hè diventata un novu tema
AIn questa mostra, a sustenibilità hè stata dedicata à una sezione dedicata. In questu spaziu, avemu vistu una vasta gamma di tessuti bio-basati, sustenibili, ecologichi è riciclabili, tutti ligati à a nostra attuale enfasi nantu à i cuncetti rinnuvevuli. Cù l'attitudini cambianti di i cunsumatori è a crescente cuscenza ambientale purtata da a pandemia, u cuncettu di sustenibilità permea sempre di più a nostra vita, in particulare e nostre scelte in materia di vestiti. Per esempiu, recentemente, a marca di materiali bio-basati, BIODEX, hà svelatu a prima fibra PTT à doppia cumpunente di u mondu, mentre chì Nike hà introduttu sorprendentemente e cullezzione ISPA Link Axis di scarpe atletiche cumpletamente circulari, chì presentanu tutte un statu crescente di cuncetti ambientali è di sustenibilità in l'industria di a moda.
"The Forest Gump" si mostra sorprendentemente à l'Expo
WCiò chì ci hà stupitu hè chì avemu scontru unu di i nostri vechji amichi, chì hè un fornitore è cumpagnu di tessuti affidabile è onestu.
Arabella hà travagliatu cun elli per parechji anni. Prima di a pandemia, u furnitore era sempre ordinariu è passatu inosservatu in l'industria postu ch'elli eranu novi. Tuttavia, quandu simu andati à visità u nostru vechju amicu, u flussu cuntinuu di persone chì s'attardavanu à u so stand ci hà surprisatu assai. U so stand era urganizatu meticulosamente è creativamente, mentre chì ci eranu assai più campioni di tessuti recenti appesi à u scaffale. Eranu troppu occupati per parlà cù u nostru gruppu finu à eri, a nostra squadra hà visitatu di novu a so cumpagnia, quandu anu pussutu piglià fiatu per spiegà a so attività in crescita incredibile durante a pandemia, totalmente contr'à parechji altri furnitori chì avemu mai visitatu à l'esposizione. Ciò chì facenu era ghjustu què, mantene u so entusiasmu in a pruduzzione è offre a massima qualità à ogni cliente ancu s'ellu era in co-vid.
Raccolta di stu viaghju
AA participazione di Rabella à a mostra hè stata assai gratificante. Ùn solu avemu scupertu una mansa di tessuti innovativi, ma a nostra più grande lezione hè stata l'ispirazione di i nostri partenarii chì anu perseveratu durante a pandemia. U so impegnu incrollabile hà purtatu à u so tremendu successu à a mostra, servendu cum'è una preziosa lezione di resilienza è determinazione per a nostra squadra.
WAmpareremu à esse un "Forest Gump" per i nostri clienti è continueremu à offre servizii megliu.
www.arabellaclothing.com
info@arabellaclothing.com
Data di publicazione: 10 settembre 2023