À u 22 settembre, a squadra Arabella avia assistitu à una attività significativa di team building. Semu veramente apprezzati chì a nostra cumpagnia urganizeghja sta attività.
A matina 8 ore, tutti noi pigliamu l'autobus. Ci vole circa 40 minuti per ghjunghje rapidamente à u destinazione, à mezu à u cantu è a risa di i cumpagni.
Tuttu u mondu scende è si mette in fila. L'entrenatore ci hà dettu di stà in piedi è di raportà.
In a prima parte, avemu fattu un ghjocu di scaldamentu di ghiaccio. U nome di u ghjocu hè Squirrel and Uncle. I ghjucatori anu da seguità l'istruzzioni di u coach è sei di elli sò stati eliminati. Sò ghjunti nantu à u palcuscenicu per dà noi spettaculi divertenti, è avemu ridiatu tutti inseme.
Allora u coach ci hà divisu in quattru squadre. In 15 minuti, ogni squadra avia da sceglie u so capitanu, nome, slogan, canzone di squadra è furmazione. Tutti anu finitu u compitu u più prestu pussibule.
A terza parte di u ghjocu hè chjamata l'Arca di Noè. Dece persone si trovanu nantu à u fronte di una barca, è in u più brevi tempu pussibule, a squadra chì si trova nantu à u spinu di u tela hè vittoriosa. Duranti u prucessu, tutti i membri di a squadra ùn ponu micca toccu a terra fora di a tela, nè ponu purtari o tene tutti.
Prestu era meziornu, è avemu avutu un pastu prestu è un'ora di riposu.
Dopu à a pausa di pranzu, u coach ci hà dumandatu di stà in fila. E persone prima è dopu à a stazione si massaggianu per fà sobri.
Allora avemu principiatu a quarta parte, u nome di u ghjocu hè battutu u tamburinu. Ogni squadra hà 15 minuti di pratica. I membri di l'equipa dirittanu a linea di tamburinu, è dopu una persona in u mezu hè rispunsevule per liberà a bola. Impulsatu da tamburini, a bola salta in su è in falà, è a squadra chì riceve u più vittorie.
Vede u ligame di youtube:
Arabella ghjucà à u ghjocu di tamburinu per l'attività di travagliu in squadra
A quinta parte hè simile à a quarta parte. A squadra sana hè divisa in dui squadre. Prima, una squadra porta a piscina inflatable per mantene a bola di yoga chì salta è falà à u latu oppostu designatu, è dopu l'altra squadra torna in u listessu modu. U gruppu più veloce vince.
A sesta parte hè una collisione loca. Ogni squadra hè assignatu un ghjucatore per portà una bola inflatable è chjappà u ghjocu. S'elli sò abbattuti o chjappà u limitu, seranu eliminati. S'elli sò eliminati in ogni turnu, seranu rimpiazzati da un sustitutu per a prossima volta. L'ultimu ghjucadore chì ferma nantu à u tribunale vince. Tensione di cumpetizione è eccitazione pazza.
Vede u ligame di youtube:
Arabella hà u ghjocu di collisione loca
Infine, avemu ghjucatu un grande ghjocu di squadra. Tutti stavanu in un cercolu è tiravanu duramente una corda. Allora un omu di guasi 200 kilogrammi hà pisatu a corda è marchjava. Immaginate s'ellu ùn pudemu micca purtarilu solu, ma quandu eramu tutti inseme, era assai faciule di mantene. Avemu una cunniscenza prufonda di u putere di a squadra. U nostru capu hè surtitu è riassume l'avvenimentu.
Vede u ligame di youtube:
A squadra Arabella hè una squadra forte unita
Infine, u tempu di foto di gruppu. Ognunu hà avutu un bellu tempu è hà capitu l'impurtanza di l'unità. Credu chì dopu avemu da travaglià più duru è più uniti per furnisce un serviziu megliu à i nostri clienti.
Tempu di pubblicazione: 24-sep-2019