U 22 di settembre, a squadra di Arabella hà assistitu à una attività significativa di team building. Semu veramente apprezzati da a nostra sucietà per avè urganizatu sta attività.
A mane à 8 ore, tutti pigliemu l'autobus. Ci vole circa 40 minuti per ghjunghje prestu à destinazione, trà i canti è e risate di i cumpagni.
Tutti sò scesi è si sò messi in fila. L'allenatore ci hà dettu di alzassi è di fà u rapportu.
In a prima parte, avemu fattu un ghjocu di riscaldamentu per rompe u ghjacciu. U nome di u ghjocu hè Scoiattolu è Ziu. I ghjucatori anu avutu à seguità l'istruzzioni di l'allenatore è sei di elli sò stati eliminati. Sò ghjunti nantu à u palcuscenicu per dà ci spettaculi divertenti, è avemu risu tutti inseme.
Dopu, l'allenatore ci hà divisu in quattru squadre. In 15 minuti, ogni squadra duvia sceglie u so capitanu, u nome, u slogan, a canzone di a squadra è a furmazione. Tutti anu finitu u compitu u più prestu pussibule.
A terza parte di u ghjocu si chjama l'Arca di Noè. Dece persone stanu nantu à a prua di una barca, è in u più breve tempu pussibule, a squadra chì stà nantu à u spinu di a tela hè vittoriosa. Durante u prucessu, tutti i membri di a squadra ùn ponu micca tuccà a terra fora di a tela, nè ponu purtà o tene ognunu.
Prestu era meziornu, è avemu fattu un pastu rapidu è un'ora di riposu.
Dopu à a pausa di pranzu, l'autobus ci hà dumandatu di fà a fila. E persone prima è dopu à a stazione si massaggiavanu per fà si sobri.
Dopu avemu principiatu a quarta parte, u nome di u ghjocu hè batte u tamburu. Ogni squadra hà 15 minuti di pratica. I membri di a squadra raddrizzanu a linea di tamburi, è dopu una persona in u mezu hè rispunsevule di liberà a palla. Spinta da i tamburi, a palla rimbalza in su è in giù, è a squadra chì riceve u più vince.
Vede u ligame di YouTube:
Arabella ghjoca à u ghjocu di batte a batteria per l'attività di squadra
A quinta parte hè simile à a quarta parte. Tutta a squadra hè divisa in duie squadre. Prima, una squadra porta a piscina gonfiabile per fà chì a palla di yoga rimbalzi in sù è in giù finu à u latu oppostu designatu, è dopu l'altra squadra torna in daretu in u listessu modu. U gruppu u più veloce vince.
A sesta parte hè una cullisione pazza. Ogni squadra hè assignata à un ghjucadore per purtà una palla gonfiabile è batte u ghjocu. S'elli sò messi à terra o ghjunghjenu à u limite, seranu eliminati. S'elli sò eliminati in ogni giru, seranu rimpiazzati da un sustitutu per u giru prossimu. L'ultimu ghjucadore chì ferma in campu vince. Tensione di cumpetizione è eccitazione pazza.
Vede u ligame di YouTube:
Arabella hà u ghjocu di collisione pazzu
Infine, avemu ghjucatu un grande ghjocu di squadra. Tutti si sò messi in cerchju è anu tiratu una corda forte. Dopu, un omu di quasi 200 chilogrammi hà messu u pede nantu à a corda è hà camminatu intornu. Imaginate s'ellu ùn pudemu micca purtallu solu, ma quandu eramu tutti inseme, era assai faciule di sustene lu. Capimu prufundamente u putere di a squadra. U nostru capu hè surtitu è hà riassuntu l'avvenimentu.
Vede u ligame di YouTube:
A squadra Arabella hè una squadra forte è unita
Infine, u mumentu di e foto di gruppu. Tutti si sò divertiti assai è anu capitu l'impurtanza di l'unità. Credu chì dopu travagliaremu di più è più uniti per furnisce un serviziu megliu à i nostri clienti.
Data di publicazione: 24 di settembre di u 2019