A Festa di a Metà Autunnu, chì hà urigine da u cultu di a luna in tempi antichi, hà una longa storia. A parola "Festa di a Metà Autunnu" hè stata truvata per a prima volta in "Zhou Li", "Registri di Ritu è Decreti Mensili" dicenu: "A Luna di a Festa di a Metà Autunnu nutrisce a senilità è manghja a pappa d'avena". Perchè u calendariu anticu cinese, u 15 d'aostu di u calendariu lunare, hè esattamente l'autunnu di un annu, è hè à a mità d'aostu, dunque hè chjamata "Metà Autunnu".
Hà urigine da l'attività di sacrifiziu di l'antichi imperatori. I "Registri Rituali" registranu: "Sole di mattina di primavera, luna di sera d'autunnu", a luna di sera hè u sacrifiziu à a luna, chì indica chì digià in u periodu di primavera è autunnu, l'imperatore hà cuminciatu à sacrificà a luna, à adurà a luna. Più tardi, i nobili ufficiali è i studiosi anu seguitu l'esempiu è si sò spargugliati gradualmente à u populu.
Siconda, l'origine di a Festa di a Metà Autunnu hè ligata à a pruduzzione agricula. L'autunnu hè a stagione di a racolta. A parola "autunnu" hè interpretata cum'è "autunnu quandu e culture sò mature". A Festa di a Metà Autunnu in Aostu, e culture è i frutti maturanu unu dopu l'altru. Per celebrà a racolta è sprime a so gioia, i paisani piglianu a Festa di a Metà Autunnu cum'è una festa. "Festa di a Metà Autunnu" significa a mità di l'autunnu. L'aostu di u calendariu lunare hè u mese mediu di l'autunnu, è u 15esimu ghjornu hè u ghjornu mediu di stu mese. Dunque, a Festa di a Metà Autunnu pò esse una usanza ereditata da u "Ghjurnale d'Autunnu" di l'antichi.
L'11 di settembre, tuttu u persunale di Arabella hà celebratu a Festa di Metà Autunnu. Prima, avemu fattu una grande cena è ci simu brindati. Tutti eranu felici. Dopu avemu cuminciatu u ghjocu annuale. In l'unità di tavula, 10 persone cumincianu à una tavula è si alternanu per vince i premi currispondenti lanciendu cromoni finu à chì tutti i premi sò vinti. Tutti eranu felici è eccitati. Infine, i campioni sò surtiti. Felicitazioni à tutti i partenarii chì anu vintu i campioni è altri premii.
Vi auguremu à tutti una felice Festa di Metà Autunno è una riunione di famiglia.
Continueremu à fà progressi in u campu di i vestiti di yoga è di fitness è cresceremu cun voi.
Data di publicazione: 12 di settembre di u 2019