ACù l'ascesa di ChatGPT, l'applicazione di l'IA (Intelligenza Artificiale) hè avà in u centru di una timpesta. A ghjente hè stupita da a so efficienza estremamente alta in a cumunicazione, a scrittura, ancu u disignu, ancu temendu è panichendu di u so superpotere è di i limiti etici chì puderanu ancu ribaltà a sucietà umana. In particulare per l'industria di a moda, i stilisti anu paura di i strumenti di l'IA cum'è Midjourney, Stable Diffusion AI Fashion chì puderanu piglià u cuntrollu di i lochi è causà un disastru di disoccupazione catastroficu per tutti i stilisti di moda è di mudelli in pochi anni. Eppuru, hè pussibule chì accada?
Un'altra "Jenny chì gira"
IIn fatti, a rivoluzione di l'arnesi in l'industria di a moda hà cuminciatu pianu pianu prima di a nascita di ChatGPT. I software di cuncepimentu cum'è Tiamat, Fabrie, Style3D sò largamente applicati in u disignu di moda. Cum'è Fabrie, presenta funzionalità cum'è a cullaburazione multiutente, lavagna bianca illimitata, tabelle di dati, almacenamentu in nuvola, spartera .., ecc. Dopu à a nascita di AIGC (Artificial Intelligence Generate Contents), aghjurnanu ancu e stesse funzioni. Infatti, dopu chì l'algoritmu AIGC hè statu aghjuntu à questi software, ponu generà sorprendentemente è aleatoriamente diversi tipi di mudelli, stampe, texture ancu tessili in pochi secondi, purtendu idee creative per i designer. Tuttavia, a cumpagnia deve ancu decide s'elli sò capaci di adattassi à u mercatu, ciò significa chì i designer devenu ancu ghjudicà questi mudelli, cum'è sempre facenu.
TA situazione hè accaduta simile seculi fà, hè stata l'invenzione di "Spinning Jenny", a prima macchina tessile di u mondu durante a prima Rivuluzione Industriale, chì hà ancu causatu un panicu trà i travagliadori di a moda. Tuttavia, hè statu dimustratu dopu anni chì l'industria di a moda era sempre in mancanza di manodopera umana. A macchina deve esse operata currettamente da l'omu. Hè evidenti chì e tecniche AIGC richiedenu listessu, finu à avà.
Remendu in l'onda di a rivoluzione
TL'istituzione mundiale di sondaggi McKinsey, ben cunnisciuta, hà publicatu un rapportu è hà previstu chì l'applicazione AIGC puderia purtà miliardi di crescita per l'industria di a moda. Ci sò parechje marche famose, piattaforme di design è di vendita al dettaglio chì anu cuminciatu à fà di AIGC un modu collaborativu in i disinni di moda. Pare inevitabile chì un strumentu praticu è cunveniente abbia u so postu da u principiu.
NEppuru, e preoccupazioni di i diritti d'autore, di e lege, di i prublemi etici esistenu sempre. Per assicurassi chì questu ùn accada micca, ci sò certi guverni cum'è l'Italia chì anu publicatu a lege per pruibisce l'usu di ChatGPT, cum'è alcune piattaforme di disegnu cum'è Pixiv. Pare chì ùn ci sia risposta se l'IA puderia ribaltà l'industria di a moda. Ma avà ci hè un fattu innegabile: l'AIGC face una grande differenza per a nostra industria di a moda è questu hè imparabile.
Arabella purterà più discussioni cun voi sè avete qualchì opinione.
Sentitevi liberi di cuntattateci in ogni mumentu.
info@arabellaclothing.com
www.arabellaclothing.com
Data di publicazione: 07 d'aostu 2023