Dopu à u coronavirus, ci hè una pussibilità per l'abbigliamento di yoga?

Durante l'epidemia, i vestiti sportivi sò diventati a prima scelta per e persone per stà in casa, è l'aumentu di e vendite di e-commerce hà aiutatu alcune marche di moda à evità di esse colpite durante l'epidemia. È u tassu di vendite di vestiti in marzu hè aumentatu di 36% da u listessu periodu in u 2019, secondu a sucietà di tracciamentu di dati Edited. In a prima settimana d'aprile, e vendite di tute sportive sò aumentate di 40% in America è di 97% in Gran Bretagna paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente. I dati di EarnestResearch mostranu chì Gymshark Bandier è l'attività generale di a cumpagnia di vestiti sportivi sò migliurate in l'ultimi mesi.

Ùn hè micca surprisante chì i cunsumatori sianu interessati à vestiti comodi chì sò à l'avanguardia di a moda. Dopu tuttu, miliardi di persone anu avutu à stà in casa per via di a pruibizione. Una giacca comoda hè abbastanza decente per gestisce e videoconferenze relative à u travagliu, mentre chì u tie-dyeMagliette, pallidutop cortiè u yogaleggingssò tutti fotogenichi in i posti di e rete suciale è in i video di sfida di TikTok. Ma l'onda ùn prevarrà micca per sempre. L'industria in tuttu - è in particulare e cumpagnie vulnerabili - anu bisognu di capisce cumu mantene stu momentum dopu à l'epidemia.

52 (1)

 

Prima di l'epidemia, i vestiti sportivi eranu digià assai venduti. Euromonitor prevede chì e vendite di vestiti sportivi cresceranu à un tassu annuale cumpostu di quasi u 5% da u 2024, u doppiu di u tassu di crescita di u mercatu generale di l'abbigliamento. Mentre chì parechje marche anu annullatu l'ordini fatti cù e fabbriche prima di u bloccu, parechje marche sportive più chjuche sò sempre scarse.

SETactive, una marca di vestiti sportivi di dui anni chì vende yogaleggingsètop cortiCù "Drop up", hè in traccia di ghjunghje à u so scopu di vendita di 3 milioni di dollari di triplicà e vendite in l'annu fiscale finu à maghju. Lindsey Carter, a fundatrice di a marca, dice ch'ella hà vindutu u 75% di i 20 000 articuli in a so ultima aghjurnazione, chì hè stata lanciata u 27 di marzu - circa ottu volte di più chè durante un periodu simile dapoi a fundazione di a cumpagnia.

Mentre chì e marche di vestiti sportivi ponu apprezzà chì ùn sò ancu cumpletamente affettate da l'epidemia, si trovanu sempre di fronte à sfide significative. Prima di l'epidemia, cumpagnie cum'è OutdoorVoices eranu digià di fronte à sfide finanziarie chì continueranu à cresce. Ma mancu e cumpagnie in bona forma anu un tempu faciule. L'epidemia hà furzatu Carter à mette da parte i piani per espansione di SETactive. A so fabbrica di Los Angeles hà chjusu, è spera chì e nuove linee di vestiti sportivi è altri prudutti chì saranu lanciati quest'annu saranu ancu ritardati. "Se questu cuntinueghja in i prossimi mesi, seremu abbastanza affettati", hà dettu. "Pensu chì stemu perdendu centinaie di migliaia di dollari". È per una marca guidata da i social media, l'incapacità di filmà novi prudutti hè un altru ostaculu. A marca hà avutu à aduprà Photoshop per trasfurmà u cuntenutu vechju in novi culori, mentre metteva in risaltu u cuntenutu fattu in casa da celebrità web è fan di a marca.

50 (1)

Eppuru, parechje start-up di vestiti sportivi anu u vantaghju di a lucalizazione digitale; A so attenzione à u marketing di e rete suciale è à e vendite in linea li hà servitu bè in una crisa chì hà furzatu a maiò parte di i magazini à chjude. Berkley dice chì Live the Process hà radduppiatu u so cuntenutu generatu da l'utilizatori in l'ultime settimane, ciò ch'ella attribuisce à a proliferazione di u cuntenutu Instagram Live è di e celebrità web di moda chì si allenanu cù i vestiti di a marca.

Parechje marche, da Gymshark à Alo yoga, anu cuminciatu à trasmette in diretta i so allenamenti nantu à i social media. Durante a prima settimana di chjusura di i magazini di Lululemon in Europa è in America di u Nordu, quasi 170 000 persone anu vistu e so sessioni in diretta nantu à Instagram. Altre marche, cumprese Sweaty Betty, anu ancu urganizatu una sessione di dumande è risposte digitale in diretta cù i terapisti è e dimostrazioni di cucina.

Benintesa, trà tutte e cumpagnie di vestiti, e marche di vestiti sportivi sò in una pusizione unica per impegnassi in una cunversazione nantu à a salute è u benessere chì ùn farà chè cresce in pupularità. Carter di SETactive dice chì se e marche ascoltanu i cunsumatori digitali durante questu periodu, u so statutu continuerà à cresce è e marche prospereranu dopu à a fine di l'epidemia.

«Devenu ancu esse attenti micca solu à cuncintrà si nantu à a vendita di u pruduttu, ma à capisce veramente ciò chì u cunsumadore vole», hà dettu. «Una volta finitu questu, hè per quessa chì u momentum hè mantinutu».

150 (3)

 

 

 


Data di publicazione: 18 settembre 2020