A Ghjurnata Internaziunale di e Donne, chì si celebra l'8 di marzu di ogni annu, hè un ghjornu per onurà è ricunnosce i successi suciali, ecunomichi, culturali è pulitichi di e donne. Parechje cumpagnie prufittanu di sta occasione per mustrà a so apprezzazione per e donne in a so urganizazione mandendu li rigali o urganizendu eventi speciali.
Per celebrà a Ghjurnata Internaziunale di e Donne, u dipartimentu di e Risorse Umane di Arabella hà urganizatu una attività di distribuzione di rigali per tutte e donne di l'impresa. Ogni donna hà ricevutu un cestinu di rigali persunalizatu, chì includeva articuli cum'è cioccolatini, fiori, una nota persunalizata da u dipartimentu di e Risorse Umane.
In generale, l'attività di distribuzione di rigali hè stata un successu enormu. Parechje donne in l'impresa si sò sentite valorizzate è apprezzate, è anu apprezzatu l'impegnu di l'impresa à sustene e so impiegate. L'eventu hà ancu datu l'occasione à e donne di cunnette si trà di elle è di sparte e so sperienze, ciò chì hà aiutatu à custruisce un sensu di cumunità è di sustegnu in l'impresa.
In cunclusione, celebrà a Ghjurnata Internaziunale di e Donne hè un modu impurtante per l'imprese di mustrà u so impegnu per l'uguaglianza di genere è a diversità in u locu di travagliu. Urganizendu attività è eventi di rigali, Arabella pò creà una cultura di u locu di travagliu più inclusiva è di sustegnu, chì benefica micca solu l'impiegate femine, ma tutta l'urganizazione in generale.
Data di publicazione: 16 di marzu di u 2023